Vplyv rozšírení na CTR reklamy

Preraziť vo vyhľadávacej sieti Google klasickou textovou reklamou nie je jednoduché. Dajte svojim potencionálnym zákazníkom dôvod, aby klikli na vašu reklamu. Obohatením svojej reklamy o ďalšie informácie zvýšite nielen relevantnosť reklamy ale aj mieru prekliku (CTR).

Vzhľadom na to, že do reklamy vložíte informácie o firme, ako adresu, telefónne číslo, ďalšie odkazy na stránky v rámci webovej lokality alebo recenzie, rozšírenia poskytujú ďalšie dôvody, aby zákazník klikol  na vašu reklamu. Reklamy obsahujúce rozšírenia zaberajú viac miesta a tým pútajú väčšiu pozornosť.

Pridanie rozšírení je bezplatné a platí sa klasicky za kliknutie na reklamu. Takéto reklamy sa väčšinou nachádzajú v hornej časti vyhľadávania a to spôsobuje vyššiu cenu za kliknutie(CPC) ako pri klasických reklamách, ktoré sa nachádzajú na boku, alebo v spodnej časti.

Reklamu vieme rozšíriť o:

Umiestnenie – ak máte kamennú predajňu, tak pomáha zákazníkom ľahšie sa ku vám dostať.

 

Telefonické funkcie umožňuje priame telefonické spojenie.

 

Odkazy na podstránky umožníte zákazníkom okamžite kliknúť na obľúbené sekcie vašej stránky alebo na sekcie dosahujúce vysoký počet konverzii. V jednej reklame môžu byt štyri takéto odkazy.

Blog2 - Odkazy na podstranky

Poznámky zo sociálnych sietiinformuje koľko sledovateľov ma vaša firma na stránke Google+.

 

Hodnotenie predajcu zobrazuje hodnotenia vašej firmy od používateľov.

 

Aplikáciezobrazuje odkaz na aplikáciu, cez ktorý viete poslať zákazníka priamo do nej.

 

Recenzieumožňuje zdieľať pozitívne hodnotenia zákazníkov.

 

Na základe analýz vieme vyhodnocovať , ktoré rozšírenia majú najlepší vplyv a podľa toho ich aj optimalizovať.

Autor: Erik Dendis

Dec, 15, 2013

0