Vplyv rozšírení na CTR reklamy
Preraziť vo vyhľadávacej sieti Google klasickou textovou reklamou nie je jednoduché. Dajte svojim potencionálnym zákazníkom dôvod, aby klikli na vašu reklamu. Obohatením svojej reklamy o ďalšie informácie zvýšite nielen relevantnosť reklamy ale aj mieru prekliku (CTR).
Vzhľadom na to, že do reklamy vložíte informácie o firme, ako adresu, telefónne číslo, ďalšie odkazy na stránky v rámci webovej lokality alebo recenzie, rozšírenia poskytujú ďalšie dôvody, aby zákazník klikol na vašu reklamu. Reklamy obsahujúce rozšírenia zaberajú viac miesta a tým pútajú väčšiu pozornosť.
Pridanie rozšírení je bezplatné a platí sa klasicky za kliknutie na reklamu. Takéto reklamy sa väčšinou nachádzajú v hornej časti vyhľadávania a to spôsobuje vyššiu cenu za kliknutie(CPC) ako pri klasických reklamách, ktoré sa nachádzajú na boku, alebo v spodnej časti.
Reklamu vieme rozšíriť o:
Umiestnenie – ak máte kamennú predajňu, tak pomáha zákazníkom ľahšie sa ku vám dostať.
Telefonické funkcie – umožňuje priame telefonické spojenie.
Odkazy na podstránky – umožníte zákazníkom okamžite kliknúť na obľúbené sekcie vašej stránky alebo na sekcie dosahujúce vysoký počet konverzii. V jednej reklame môžu byt štyri takéto odkazy.
Poznámky zo sociálnych sieti – informuje koľko sledovateľov ma vaša firma na stránke Google+.
Hodnotenie predajcu – zobrazuje hodnotenia vašej firmy od používateľov.
Aplikácie – zobrazuje odkaz na aplikáciu, cez ktorý viete poslať zákazníka priamo do nej.
Recenzie – umožňuje zdieľať pozitívne hodnotenia zákazníkov.
Na základe analýz vieme vyhodnocovať , ktoré rozšírenia majú najlepší vplyv a podľa toho ich aj optimalizovať.
0