Ako efektívne využívať dynamické reklamy ?
Drvivá väčšina reklám v google vyhľadávaní sa zobrazí na základe kľúčových slov. Dynamické reklamy však vo vyhľadávacej sieti (DSA) kľúčové slová nepoužívajú. Zobrazujú sa na základe obsahu webových stránok. Prečo sú dynamické reklamy vo vyhľadávacej sieti užitočné? Ich udržiavanie je jednoduché, generujú sa automaticky a môžu vám pomôcť získať ďalšiu návštevnosť.
Ako fungujú dynamické reklamy vo vyhľadávacej sieti ?
Celý proces vyzerá takto:
1.niekto hľadá v google vyhľadávači .
2.AdWords hľadá v našich kampaniach kľúčové slová zodpovedajúce vyhľadávanému výrazu.
3.ak sa nenájde, v situácii, keď máme kampaň DSA AdWords, začne hľadať obsah zodpovedajúci vyhľadávaniu na našich web. stránkach.
4.v situácií,keď sa daný výraz našiel na našej web. stránke ,automatický sa vytvorí reklama (cieľová adresa URL bude odkazovať na najvhodnejšiu stránku v rámci nášho webu. Nadpis sa zostaví automaticky pomocou slov z hľadanej frázy, ktorú zadá používateľ do vyhľadávača Google, a z obsahu najrelevantnejšej vstupnej stránky vygenerovanej pre danú reklamu. Zvyšok reklamy je šablóna, ktorú sme zostavili vy pri vytváraní alebo úprave kampane).
5.kliknutím na reklamu pošle užívateľa na najvhodnejšiu podstránku webovej lokality.
Príklad použitia dynamických reklám vo vyhľadávacej sieti
Predpokladajme, že:
-mám obchod spojený s domácimi spotrebičmi,
-v obchode máme chladničku “Samsung RS61781GDSR”
-naše hlavné kampane AdWords nemajú kľúčové slovo “Samsung RS61781GDSR”
-Adwords kampaň sme definovali ako DSA kampaň
Celý proces je nasledujúci :
– užívateľ vyhľadáva v Googli výraz “Samsung RS61781GDSR”
– v našich kampaniach kľúčové slovo “Samsung RS61781GDSR” nieje
– systém ale nájde na našich web. stránkach vyhľadávaný výraz “Samsung RS61781GDSR” na základe obsahu
-naša reklama je nasledovná
-užívateľ vidí reklamu ako :
Samsung RS61781GDSR
Cena 2190 €, posielame ihneď.
Kúpte teraz lacno vo výpredaji !
Kedy by ste mali DSA používať ?
-webové stránky firmy prezentujú rôzne produkty alebo služby
-ponuky služieb alebo produktov sa často menia
-firma predáva sezónne produkty alebo iné položky
-keď stránky majú dobrú štruktúru obsahu, zrozumiteľné pre vyhľadávače
Pre poskytovanie dobrých výsledkov dynamických reklám musíme optimalizovať tituly na stránkach(názvy produktov,podrobnosti o nich )
Spôsoby zacielenia
Dynamické reklamy vo vyhľadávacej sieti automaticky zobrazujú reklamu na základe obsahu našej webovej stránky. To znamená, že namiesto kľúčových slov použijeme zacielenia dynamickej reklamy, aby sme naše reklamy zobrazili zákazníkom. V prípade zacielení dynamickej reklamy si môžeme zvoliť buď všetky stránky, alebo podmnožinu stránok na doméne našej webovej lokality. Nesmiete zabúdať na to, že dynamické reklamy vo vyhľadávacej sieti používajú vstupné stránky z domény našej webovej lokality, ktorým sa priraďujú indexy v organickom vyhľadávaní Google.
5 typov zacielení dynamickej reklamy:
–Všetky webové stránky: každá jedna stránka v doméne našich webových stránok
–Kategórie:systém DSA používa index našej webovej lokality v organickom vyhľadávaní Google, aby zistil, aké témy tvoria obsah našich webových stránok
–Adresy URL: stránky, ktorých adresy URL obsahujú určité reťazce, ktoré špecifikujeme
–Názov stránky: stránky, ktorých názvy obsahujú určité slová
–Obsah stránky: stránky, ktoré obsahujú určité slová, ktoré špecifikujete
Prípadové štúdie využívajúce DSA
Môžete si prečítať tieto prípadové štúdie, kde sa dozviete, ako vyhovovali dynamické reklamy vo vyhľadávacej sieti uvedeným firmám
Holiday Check –zvýšenie predaja prostredníctvom DSA o 15%
Qoo10 -zvýšenie predaja prostredníctvom DSA o viac ako 10%
Soft32 -zvýšenie počtu konverzií v priemere o 15%
0