BLOG

Smart emaily: ako ich robíme v Tarantule?

V rámci spolupráce s klientom prechádzame viacerými fázami – od analýzy, cez strategickú fázu až po realizáciu a vyhodnotenie.   1. Analýza Analytická predstavuje základ pre stanovenie stratégie kampane. Budeme sa pýtať mnoho otázok a prípadne spolu hľadať odpovede. Kto je váš klient? Čo predáva, ponúka? Aká je vaša konkurenčná výhoda? Čo od emailovej kampane očakávate? Čo chcete komunikovať? […] Read more

Nov, 06, 2015

0

Nová služba od Tarantuly: smart emaily

Získali ste nových zákazníkov? A koľko z nich u vás nakúpilo opäť? Faktom totiž je, že z pohľadu vloženej energie a peňazí je niekoľkonásobne jednoduchšie zákazníka si udržať a presvedčiť ho k nákupu, ako hľadať nového. Pritom mnohí akoby po akvizícii zabudli na to, že o zákazníka by sa mali aj starať. Jednou z možností, ako to robiť, sú emaily. Áno, jasné, […] Read more

Nov, 05, 2015

0

Pay Per Install

Počet používateľov smartfońov neustále rastie. Momentálne sú ich na svete asi 2 miliardy. Majitelia smartfónov trávia na svojich zariadeniach skoro 2 hodiny denne. V appstoroch je dokopy viac ako 3 milióny aplikácii. Priemerný užívateľ ich má nainštalovaných 26. Ako zabezpečiť, aby jedna z nich bola práve tá, ktorú ste vyrobili vy? Môžete to urobiť rôznymi […] Read more

Okt, 19, 2015

  PPC

0

GSP ako kontroverzná reklama od Googlu? Testovali sme ju.

Začiatkom septembra predstavila spoločnosť Google verejnosti nový reklamný nástroj. Pod skratkou GSP sa skrýva Gmail Sponsored Promotions, teda v jednoduchosti povedané – reklama vo vašom maile. Rok sme ju testovali. Koľkokrát sa vám stalo, že ste si vypýtali od niekoho súkromnú emailovú adresu a doménu vám ani nepovedal? Nemusel, pretože väčšina z nás používa emailového […] Read more

Okt, 19, 2015

 

0

Vianoce s Tarantulou

Vianoce sa nám neodkladne blížia a tak Vás chceme obdarovať i my. Darujeme Vám 150 € do Google AdWords. Je to jednoduché. Pošlite nám Vaše ID z nového účtu AdWords, potvrďte nám prepojenie (tarantula MCC + pracovník Google) a po prečerpaní 50 € je 150 € Vašich. V prípade záujmu, alebo akýchkoľvek otázok nám píšte na kupon@tarantula.sk

Dec, 11, 2014

0

Ako sme zvýšili efektivitu pri produktovej kampani

Určite využívate Google AdWords reklamy vo vyhľadávaní ako jeden z najefektívnejších nástrojov online marketingu. Až 70% z celkového počtu vyhľadávaní v Google však tvoria slová, ktoré sa vyhľadávajú len v menšej miere, takzvané long tail. V e-commerce sú to vačšinou konkrétne produkty alebo ich špecifikácie. Väčšina ľudí na tieto slová neinzeruje. Tri najväčšie nevýhody všeobecne […] Read more

Nov, 02, 2014

0

Google Tag Manager – nečakajte viac na programátora

Google Tag Manager(GTM) ,po slovensky Správca značiek. Ak na svojom webe používate viac meracích a sledovacích značiek (kódov), tuto službu určite uvítate. Pomôže nielen s rýchlym pridaním nových značiek (bez toho, aby ste museli kontaktovať svojho správcu webstránky ), ale aj s kontrolou ich funkčnosti. GTM nástroj nie je na trhu jediný ,podobných riešení existuje […] Read more

Okt, 09, 2014

0

Google predstavuje Dynamické Sitelinky

Rozšírenia o podstránky každý dobre poznáme. Rovnako, ako ich výhody. Ich hlavnou úlohou je ponúknuť zákazníkovi to, čo na Vašich stránkach hľadá pomocou jedného kliknutia.   Google teraz prichádza s novinkou – Dynamic Sitelinks.  Čo znamená, že toto rozšírenie sa bude automaticky generovať a zobrazí sa pod Vašou reklamou.  Avšak, upozorňujú, že i naďalej je dôležité pridávať a spravovať tieto […] Read more

Júl, 25, 2014

0

Ako efektívne využívať dynamické reklamy ?

  Drvivá väčšina reklám v google vyhľadávaní sa zobrazí na základe kľúčových slov. Dynamické reklamy však vo vyhľadávacej sieti (DSA) kľúčové slová nepoužívajú. Zobrazujú sa na základe obsahu  webových stránok. Prečo sú dynamické reklamy vo vyhľadávacej sieti užitočné? Ich udržiavanie je jednoduché, generujú sa automaticky a môžu vám pomôcť získať ďalšiu návštevnosť. Ako fungujú dynamické […] Read more

Jún, 17, 2014

0

Využitie sledovania konverzií v účte MKC

Meranie konverzií v účte MKC pomáha inzerentom sledovať výkon vo všetkých ich účtoch v klientskom centre pomocou iba jedinej konverznej značky. Funkcia je určená pre inzerentov, ktorí spravujú viac účtov AdWords a využívajú na to práve klientske centrum (MKC). Nastavenie merania Je naozaj jednoduché. Stačí sa prihlásiť k svojmu MKC účtu, kliknúť na možnosť Konverzie […] Read more

Máj, 20, 2014

0

1 2 3

Už nás sledujete?

Facebooktwitterlinkedin

Archív