BLOG

Remarketing, alebo útok na potencionálneho zákazníka

Remarketing (inak retargeting) je nástroj Google AdWords, ktorý umožňuje väčšie zviditeľnenie v rámci PPC reklamy a to i po tom, ako zákazník opustí vaše stránky. Čo je to remarketing? Užívateľov, ktorí navštívia vaše webové stránky si „označíte“ a neskôr, keď prehľadávajú ďalšie weby, ktoré využívajú sieť Google AdSense, sa im zobrazia vaše reklamy cez reklamnú sieť Google AdWords (GDN). […] Read more

Apr, 09, 2014

1

Možnosti cielenia v reklamnej sieti

Využívanie Reklamnej siete Google (Google Display Network ) je pomerne rozšírené. Nie však všetci  využívajú jej potenciál naplno. Hlavnou výhodou reklamnej siete je môžnosť osloviť pomocou nej viac ľudí v ktorejkoľvek fáze nákupného procesu. V porovnaní s vyhľadávaním máme k dispozícií širšie možnosti zacielenia. Reklamy môžeme zacieliť nielen na základe kľúčových slov, ale taktiež na […] Read more

Mar, 19, 2014

0

Ako optimalizovať kampaň, aby bola čo najvýkonnejšia?

Čo je optimalizácia a prečo by sme ju mali praktizovať? Optimalizácia je prijímanie opatrení na dosiahnutie požadovaných výsledkov zvýšením kvality a výkonnosti. Ako optimalizovať?    1.       Určiť si cieľ Je dôležité, aby sme mali cieľ premyslený už pri tvorbe kampane. Musíme vedieť, čo chceme inzerciou dosiahnuť, aby sme mohli na základe toho pružne reagovať, upravovať kampaň a sledovať […] Read more

Feb, 24, 2014

0

Ako vytvoriť kvalitnú textovú reklamu

Nie je jednoduché vtesnať do pár slov všetko, čo chcete povedať o svojej firme. Najprv si nájdite čas na zamyslenie nad tým, čo chcete svojou reklamou dosiahnuť. Aj keď už budete mať predstavu  o svojej reklame, tak stále nemáte zaručený úspech. Teraz si povieme pár tipov a rád, ako vytvoriť reklamu, ktorá je presná, pútavá […] Read more

Feb, 10, 2014

0

Najväčšie chyby pri vytváraní kampane

Reklama na Google je skvelý spôsob, ako zvýšiť povedomie o webe a jeho návštevnosť. Avšak zlé zaobchádzanie s kampaňou môže stať viac, ako priniesť. Všetko závisí od toho, čo o Google AdWords viete. Teraz si prejdeme najčastejšie chyby v tomto systéme.  1. Nesprávne rozdelenie reklamných skupín Reklamná skupina je súhrn reklám, ktoré sa viažu na kľúčové slová a majú vlastné cielenie. Najväčšia […] Read more

Feb, 03, 2014

0

Význam návratnosti investícií do PPC kampane

Výpočet návratnosti investícií (ROI) je nevyhnutnou súčasťou posúdenia, ako úspešná a prínosná PPC kampaň bude. Hoci miera konverzie a cena za konverziu hrajú dôležitú úlohu v hodnotení úspešnosti PPC kampane, veľkú pozornosť musíme venovať celkovej návratnosti investícií. PPC kampane môžu ponúknuť veľkú návratnosť investícií, za predpokladu, že sú správne nastavené. PPC kampane vyžadujú starostlivé sledovanie […] Read more

Jan, 21, 2014

0

2013 – Rok veľkých zmien

Predchádzajúci  rok bol v znamení veľkých zmien.  Čo všetko  zmenil Facebook, Etarget a Google? Čo nové si pre nás pripravili? Facebook Začal zlepšovať svoje marketingové nástroje, týkajúce sa cielenia a vyhodnocovania.  Reklamy sa začali zobrazovať nie len v pravom stĺpci, ale taktiež aj v news feede. Reklama zobrazovaná v news feede má v priemere 20x väčšie CTR, ako mali bežné reklamy. […] Read more

Jan, 09, 2014

0

Vplyv rozšírení na CTR reklamy

Preraziť vo vyhľadávacej sieti Google klasickou textovou reklamou nie je jednoduché. Dajte svojim potencionálnym zákazníkom dôvod, aby klikli na vašu reklamu. Obohatením svojej reklamy o ďalšie informácie zvýšite nielen relevantnosť reklamy ale aj mieru prekliku (CTR). Vzhľadom na to, že do reklamy vložíte informácie o firme, ako adresu, telefónne číslo, ďalšie odkazy na stránky v rámci webovej lokality […] Read more

Dec, 15, 2013

0

Ako zvýšiť návratnosť investícií pomocou geografického zacielenia

Čo je to Geografické zacielenie? Pomôže vám zacieliť reklamy na územia, mestá a dokonca miesta (napr. letiská), na ktorých sa budú vaše reklamy zobrazovať. Správna optimalizácia Geografického zacielenia vám môže zvýšiť návratnosť investícií. Túto skutočnosť si málokto uvedomuje a mnohí si nastavia oblasť zobrazovania len na začiatku kampane. Ako správne optimalizovať Geografické zacielenie? Sledujte výkonnosť polôh, na […] Read more

Dec, 09, 2013

0

1 2 3

Už nás sledujete?

Facebooktwitterlinkedin

Archív