Google Tag Manager – nečakajte viac na programátora

Google Tag Manager(GTM) ,po slovensky Správca značiek. Ak na svojom webe používate viac meracích a sledovacích značiek (kódov), tuto službu určite uvítate. Pomôže nielen s rýchlym pridaním nových značiek (bez toho, aby ste museli kontaktovať svojho správcu webstránky ), ale aj s kontrolou ich funkčnosti. GTM nástroj nie je na trhu jediný ,podobných riešení existuje viac, napr.: TagMan, Site Tagger, Satellite …Tieto ostatné riešenia na rozdiel od GTM sú však spoplatnené.

Vkladanie meracích značiek je jednoduchšie tým, že miesto vloženia samostatnej značky pre každé meranie, ktoré chcete mať na webe, vložíte značku iba jednu. Ak pracujete v agentúre, určite ste tiež zažili klientov a ich programátorov, u ktorých každá úprava stránky zaberie niekoľko dní. Teraz už môžeme poslať jediný kód na začiatku spolupráce a dodatočné úpravy spraviť priamo cez GTM. Do GTM môžeme vkladať rôzne sledovacie značky , ako napr.: Google Analytics , konverzný kód AdWords, remarketingový kód ,DoubleClick Floodlight a mnoho iných ,ktoré nepochádzajú od spoločnosti Google.

Čo získate s GTM??

Rýchle a jednoduché spravovaniezavedenie sledovacích značiek trvá niekoľko sekúnd, vďaka čomu máte väčšiu kontrolu nad sledovaním ostatných informácií v účte.

Spoľahlivé dáta –pomocou GTM, máte možnosť dynamický overiť správnosť vykonaných zmien, nemusíte čakať niekoľko dní.

Bezpečnosť- vytváranie nových značiek, Vám dava plnú bezpečnosť prevádzky na webe, v prípade chyby počas niekoľkých sekúnd, môžete stiahnuť chybné časti kódu.

Nezávislosťvďaka GTM nie ste odkázaný na programátora ,alebo IT oddelenie .Všetky zmeny môžete vykonávať sami v admin panely GTM.

Pre viac informácií si pozrite produktovú stránku Google Tag Manageru, alebo vzhliadnite nasledujúce video.

[youtube height=”HEIGHT” width=”WIDTH”]https://www.youtube.com/watch?v=KRvbFpeZ11Y[/youtube]

 

Autor: Erik Dendis

Okt, 09, 2014

0