Využitie sledovania konverzií v účte MKC

Meranie konverzií v účte MKC pomáha inzerentom sledovať výkon vo všetkých ich účtoch v klientskom centre pomocou iba jedinej konverznej značky. Funkcia je určená pre inzerentov, ktorí spravujú viac účtov AdWords a využívajú na to práve klientske centrum (MKC).

Nastavenie merania
Je naozaj jednoduché. Stačí sa prihlásiť k svojmu MKC účtu, kliknúť na možnosť Konverzie a vytvoriť konverziu. Všetky účty používajúce túto konverziu, uvidia pri jej názve poznámku s názvom správcovského MKC.

 

 

Google nám odporúča ponechať starý konverzný kód na stránkach aspoň po dobu 30 dní (prípadne až 90 dní, ak máte nastavené konverzné okno na dlhší časový interval), aby sme neprišli o žiadne konverzie.

Výhody sledovania konverzií v účte MKC

Jednotný report konverzií – všetky údaje o konverziách ( počet, hodnota, typ konverzie, atď.) získate v jednom prehľade priamo v rozhraní Google AdWords. Nemusíte chodiť do každého účtu zvlášť, pretože dáta môžu byť zobrazené priamo na úrovni MKC , a to kompletne za všetky účty .Dáta môžete komplexne získať tiež cez klientské prehľady, tam však nezískate informácie o asistovaných konverziách, kliknutiach a podobne.

Presnosť – nižší počet kódov na vašich stránkach tiež znižuje pravdepodobnosť nechceného započítania konverzie. Pretože vďaka veľkému množstvu kódov na stránke môže ľahšie dôjsť k tomu, že sa rovnaké konverzie chybne započítaju viackrát.

Komplexný reporting – prehľady poskytujú aj informácie o asistovaných konverziách jednotlivých účtov. Interakcie zákazníkov s jednotlivými účtami je potom možné sledovať v prehľade Konverznéj cesty vyhľadávania.

Jednoduchšia implementácia – daná funkcia by mala uľahčiť implementáciu konverznej  značky, pretože bude stačiť pre všetky účty vygenerovať iba jeden  kód a ten vložiť do stránok.

Pre koho je dané meranie vhodné ?

1. Ak ste napríklad veľký e – shop, ktorý má pre každú svoju produktovú kategóriu založený vlastný účet . V tomto prípade budete konverziu merať ako predaj produktov . Konverznú značku vygenerujete na úrovni klientskeho účtu a vložíte ju do stránky , ktorá sa zobrazí po vykonaní objednávky . Budete tak mať v jednom reporte na úrovni klientskeho centra prehľad o celkovom počte uskutočnených konverzií za celý e – shop a v každom účte potom uvidíte počet konverzií za danú produktovú kategóriu. Navyše z reportu Ciest vyhľadávania môžete analyzovať asistovane konverzie a zistiť tak, ako sa na vykonaných konverziách podieľali ostatné účty.

2. Ak prevádzkujete napr. komplex hotelov a pre každý hotel máte vlastnú doménu. Pre každý hotel potom máte založený vlastný účet Google AdWords a tie zlúčené pod klientským centrom. Vaším hlavným cieľom na všetkých stránkach sú vykonané rezervácie. Vygenerujete teda konverznú značku a vložíte ju do každej stránky pri každom hoteli po vykonaní rezervácie. V prehľade klientskeho centra potom môžete sledovať celkový počet vykonaných rezervácií za všetky hotely dohromady.

Autor: Erik Dendis

Máj, 20, 2014

0